![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Idag har det vart lite jobb på bussen igen, det som låg på agendan var att måla lite vid förarfönstret. För att sen montera dit fönsterramen med nya rutor i, då de gamla var alldeles simmiga plus att det läckte in vatten runt ramen innan. Provmonterade även en av de nymålade framflyglarna, det kommer nog å bli tjusigt när det e klart. ![]() Så en liten titt inuti för er som e nyfikna, rörigt e bara förnamnet. ![]() Kul med bilder... att det blir rörigt de hör till, jag vet... Bra jobbat ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Christer och Annika HBV329 |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 18 Registrerad: 22-July 14 Medlemsnummer: 4266 ![]() |
![]() ![]() |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
De där bli bra de
![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Christer och Annika HBV329 |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 18 Registrerad: 22-July 14 Medlemsnummer: 4266 ![]() |
Ett tag vi skrev här, nytt jobb = mycket jobba.
![]() ![]() Men de ficherna jag har fått tag på har jag låtit scanna som tiff och pdf, perfekt som sagt. Snart dags att dyka ned med huvudet i bussjobbandet igen så det blir klart någon gång. ![]() Ha en trevlig sommar. |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 14th May 2025 - 00:07 |
Designed from: ![]() |