![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Nu är det 11 anmälda från HBV, se första inlägget i denna tråd för lista....
-------------------- |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
![]() tom har de tilkommit några fler ![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Ja, om du tittar i mitt första inlägg i denna tråd så redigerar jag den varje gång jag får en anmälan. Vi är för närvarande 12 st från HBV - långt över mina förväntningar i alla fall
![]() Den 14/2 var det totalt 330 fordon anmälda till träffen. Der ju bra ut med tanke på att det är över 3 månader kvar till träffen ![]() -------------------- |
Frank HBV61 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Nu är det gjort !
![]() Anmälan gick iväg idag! ![]() Ska bli kul å träffas! ![]() Bara besiktningen kvar. . . . . . ![]() Hadegott i tövädret!! -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Tom HBV168 |
![]()
|
Japp, har lagt till dig i listan först i denna tråd: http://www.husbussensvanner.net/forum/inde...st=0#entry11996
Då är vi alltså 13 husbussar nu då och det är tre månader kvar tills träffen går av stapeln - finns väl risk att vi blir några bussar till?! Skall bli riktigt roligt! -------------------- |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
jepp jepp snön börjar töa här
riktigt kul nu hehe ![]() var o skotta väck de mesta på taket de var många kilon som låg där ![]() snart kommer värmen hopas ja ![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
Tom HBV168 |
![]()
|
Senaste tillägget på listan (http://www.husbussensvanner.net/forum/inde...st=0#entry11996) idag är HBV 80.
Nu är vi uppe i 14 bussar från HBV och lite drygt en månads anmälningstid kvar - ballt ![]() Någon fler som funderar på att hänga på men som ännu inte bestämt sig helt? -------------------- |
Tom HBV168 |
![]()
|
19 anmälda bussar från HBV per dagens datum... (se lista i mitt första inlägg i denna tråd)
Så här ser det ut just nu beträffande anmälningar totalt för Husbilsträffen:
-------------------- |
Bertil HBV30 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 ![]() |
Hej Tom!
Du skrev i senaste inlägget: "Så här ser det ut just nu beträffande anmälningar totalt för Husbilsträffen". Eftersom du skrev med stor bokstav så syftar du på www.husbilstraffen.se .... Nu kanske folk tror att jag och Lasse står bakom denna träff! Tack för draghjälpen och gratis reklam! Men går träffen åt skogen så skyller vi genast ifrån oss. mvh Bertil ![]() |
Tom HBV168 |
![]()
|
Hehe, Husbilsdagarna 2010 menade jag ju givetvis....
För övrigt är vi nu totalt 21 bussar som ni ser i mitt första inlägg i denna tråd. -------------------- |
Tom HBV168 |
![]()
|
Det börjar dra ihop sig, bara 2 veckor kvar till Husbilsdagarna 2010 på HC...
Observera att sista dag för anmälan är imorgon den 16/5 !!! Ser fram emot att träffa alla glada ![]() -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 6th July 2025 - 15:54 |
Designed from: ![]() |