![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hej goa husbussbyggare, här kommer en till!!
![]() Hoppas ni inte ser detta och tänker "Åh nej, inte ett till sånt här innlägg"!! *hihihi* Hur som helst så här är våran buss! Så här såg den ut när jag hämtade den. Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Angelica & Peter HBV181 |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 84 Registrerad: 4-June 08 Medlemsnummer: 697 ![]() |
Hej,
Vedkamin vet jag många som har och oftast finns det såpass många ventiler och andra springor i en buss så det borde inte vara något problem med friskluft. Kom bara ihåg att det måste finnas ventiler på båda sidor av bussen. En bekant till mig råkade ut (vi tror det var orsaken i alla fall) att all luft sögs ut ur bussen när ventilerna låg i lä för vinden - om jag kommer ihåg sätt så hände det 2 gånger - som tur var var det någon som vaknade och fick ut övriga (illamående och med huvudvärk). HBV 181/Peter |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 23:32 |
Designed from: ![]() |