![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hej goa husbussbyggare, här kommer en till!!
![]() Hoppas ni inte ser detta och tänker "Åh nej, inte ett till sånt här innlägg"!! *hihihi* Hur som helst så här är våran buss! Så här såg den ut när jag hämtade den. Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
*Tommy |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hallå igen alla glada bussägare!
Länge sedan sist, verkar inte ha hänt så mycket här... Jag har inte byggt så mycket heller... men en liten bit har jag ju kommit. ![]() Här är en bild på hur ramen till sängen längst bak ser ut. Längst upp å runt "motorlådan" har jag efter denna bilden lagt isolering runt och på. ![]() Har även ett element som står under den vänstra sängen, så blir det kallt i den högra är det bara att värma sig på den vänstra. ![]() Här är det "klart" med sängen på plats. ![]() Men det är ju en hel del kvar tills den blir klar... I bakre fönstret har jag satt en 10 cm frigolitskiva för värme samt insynens skull, är troligen en tillfällig lösning då det inte är ett dugg snyggt. Måste hitta ett bra och billigt sätt att värma upp bussen i vinter... Är lite inne på en kamin, men vi får se vad som händer å sker. Ha det bäst så höres vi snart igen!! -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 23:53 |
Designed from: ![]() |