![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hej goa husbussbyggare, här kommer en till!!
![]() Hoppas ni inte ser detta och tänker "Åh nej, inte ett till sånt här innlägg"!! *hihihi* Hur som helst så här är våran buss! Så här såg den ut när jag hämtade den. Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
*Tommy |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hallå alla goa husbuss ägare.
Kommer med lite mer info (men det har inte hänt så mycket). Första bilden är på toaletten, visste inte riktigt hur jag skulle ta bilden då det är lite trångt... Andra bilden är på sängramen jag bygger till två stycken 90 cm sängar, dessa ska vara uppvikningsbara för att kunna lätta på motorluckorna som kommer att vara under sängarna. Jag tror det kan vara klokt då det är bästa stället att komma åt motorn om/när man behöver komma åt den. Kommer att hända lite mera i veckan som kommer så då blir det mera bilder åxå. Om någon har tips eller funderingar är det bara att höra av er/dig. ![]() Mvh: Tommy Bifogade bild(er) ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 14th May 2025 - 00:51 |
Designed from: ![]() |