![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hej goa husbussbyggare, här kommer en till!!
![]() Hoppas ni inte ser detta och tänker "Åh nej, inte ett till sånt här innlägg"!! *hihihi* Hur som helst så här är våran buss! Så här såg den ut när jag hämtade den. Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Tack Dennis & Helena HBV103 för era fina bilder, även om kvaliten inte var den bästa så ser man ju vad det är, och jag blev full med ideer när jag ser på bilderna!
Med min buss har det inte hänt så mycket just för tillfället... väntar på friska pengar så jag kan införskaffa lite saker. Har fått upp väggarna och dörr till toadelen och nu ska jag gå på våran dubbelsäng längst bak i bussen.. bilder kommer. Ha det bäst vänner! Mvh: Tommy -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 23:44 |
Designed from: ![]() |