![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hej goa husbussbyggare, här kommer en till!!
![]() Hoppas ni inte ser detta och tänker "Åh nej, inte ett till sånt här innlägg"!! *hihihi* Hur som helst så här är våran buss! Så här såg den ut när jag hämtade den. Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
*Tommy |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Då har det gått ytterligare en vecka då...
Har inte hänt så mycket. Men har lite bilder på det som hänt. Första bilden är på dom nysydda dynorna. Tanten hade fullt upp så jag gjorde det själv vilket blev ganska bra faktiskt. ![]() Andra bilden är på sovrummet där det även ska in våningssängar på båda sidorna. Bakom den gröna filten är mitt förråd just nu, men det ska in två sängar där på 90x200. Varför jag väljer två separata sängar ska jag förklara med hjälp av bilder lite senare. ![]() Tredje bilden är tagen från "sovrummet" och framåt med köket på vänster sida, toan på höger sida, sittplatser efter köket och förarplatsen (såklart) längst fram. Kyl och frys är på andra sidan väggen på höger sida. Efter den finns det ingenting än så länge... Mvh: Tommy Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 14th May 2025 - 01:07 |
Designed from: ![]() |