![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Anna o Ari |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 51 Registrerad: 28-December 06 Från: Kalix Norrbotten Medlemsnummer: 235 ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
*Bernhard |
![]()
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 32 Registrerad: 17-January 07 Från: Uppsala Medlemsnummer: 248 ![]() |
Hej Anna och Ari!
Idag var jag inne på reggbesiktning med skrället, resultatet var bättre en förväntat. Bara 3 tvåor.... Den enklaste tvåan var EG-reflexerna som sitter bak. Jag hade ingen aning om att dessa medförde en tvåa eller ens vad de var för något. Den andra tvåan som kommer att kräva lite mera arbete är att gamla lastutrymmet som numera är sovrum uppvisade för mycket tomt golvutrymme. Jag måste sätta in ett skrivbord, garderog och en fotölj eller två. En snabbis med andra ord. Det enda som var lite irriterande var det gamlagasolköket inte gick igenom. Jag har ingen gasolbeskitning eller info om när det kopplades in. Så gasolkök ut elplatta in. Annars så var det inga problem, besiktningsmannen kollade snabbt igenom bussen, räknade sittplatser, sängar och att borden mellan sätena var lösa och gick att ta bort. Det enda som han kollade ordenkligt var att däcken höll för 110km/h vilket de gjorde, de håller för 130km/h... undra om det ens går att köra så fort. Lycka till med eran buss om ni har planer på att regga om den. /Bernhard |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 27th July 2025 - 18:16 |
Designed from: ![]() |