![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Christer och Annika HBV329 |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 18 Registrerad: 22-July 14 Medlemsnummer: 4266 ![]() |
Så här såg det ut när det hela började.
![]() ![]() ![]() ![]() Hur gör man det på bästa sätt? Jo man sätter barnen i arbete. ![]() ![]() ![]() ....... och sig själv förstås ![]() ![]() och hustrun oxå som fotograf/foliepillrare/thinnertvättare ja allt som hör till ![]() Men nu börjar det arta sig med den biten iaf ![]() ![]() Nu har vi börjat fundera på ny layout på bussen, tror att de här kommer smälta in fint på vår "Silverpilen" ![]() ![]() Det kommer mera bilder allteftersom ni får ge er till tåls. ![]() |
![]() ![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Fint
![]() Själv har jag äntligen fått börja med att lägga igen alla hål efter gasolkylskåp och andra omotiverade hål i karossen. ![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Fint ![]() Själv har jag äntligen fått börja med att lägga igen alla hål efter gasolkylskåp och andra omotiverade hål i karossen. ![]() Vi gnetar på så gott vi kan, har inte hunnit hämta pärmarna ännu. Men men det hinns väl med det oxå. ![]() ![]() ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 14th May 2025 - 03:08 |
Designed from: ![]() |