![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Bosse HBV 295 |
![]()
|
![]() Member ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 14 Registrerad: 18-June 13 Medlemsnummer: 3419 ![]() |
Hej! Jag kommer på mötet den 3:e, jobbar i övrigt. mvh! Bosse
![]() |
![]() ![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade
![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade ![]() Nja, jag skrev ju meddelandet den 3/5 så det var ju knappt lönt att kuska upp till er då. MEN faktum är att jag faktiskt lyckades få hem bussen från vintervilan i söndags. Jag körde alltså liksom många av er andra även jag buss i söndags - fast förmodligen betydligt kortare distans (3,5 mil)! BTW, kan garantera dig att du inte behöver leta länge om vi befinner oss på samma område... ![]() P.S. Glöm nu inte att alla som var på årsmötet själv mycket enkelt kan ladda upp bilder här: http://www.husbussensvanner.net/?page_id=1791 Man behöver inte förminska sina bilder då det görs per automatik om det behövs. För att se bilderna i större format så klicka på en av bilderna. Längst ner i hörnorna kan man sedan klicka sig fram och tillbaka. Bildtexten som visas är det som skrevs in vid bilduppladdningen. Frågor på detta? -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 19th September 2025 - 14:46 |
Designed from: ![]() |