Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Kommer på årsmötet
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Bosse HBV 295
Hej! Jag kommer på mötet den 3:e, jobbar i övrigt. mvh! Bosse action-smiley-030.gif
Tommy HBV 1
Kul att du kommer Bosse även om du inte hinner med hela träffen.
Tommy HBV 1
Lars och Elisabet HBV 251
Vi börjar kryssa ner genom Sverige i morron och räknar med att landa på festplatsen på onsdag förmiddag party-smiley-029.gif
Tom HBV168
Jag tycker det går i ett, både hemma och på jobbet! Jag har inte ens hunnit få ut bussen ur garaget - kanske får jag ut den denna helgen, kanske......
Hoppas ni har det trevligt och skojigt!

Klicka för att visa den bifogade filen
Lars och Elisabet HBV 251
Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade wink.gif
Tom HBV168
CITAT(Lars och Elisabet HBV 251 @ 6 May 2014, 20:23 ) *

Hmmm, har du förlagt nyckeln??? Såg inte till dej, fast jag letade wink.gif


Nja, jag skrev ju meddelandet den 3/5 så det var ju knappt lönt att kuska upp till er då.
MEN faktum är att jag faktiskt lyckades få hem bussen från vintervilan i söndags. Jag körde alltså liksom många av er andra även jag buss i söndags - fast förmodligen betydligt kortare distans (3,5 mil)!

BTW, kan garantera dig att du inte behöver leta länge om vi befinner oss på samma område... smile.gif

P.S. Glöm nu inte att alla som var på årsmötet själv mycket enkelt kan ladda upp bilder här: http://www.husbussensvanner.net/?page_id=1791
Man behöver inte förminska sina bilder då det görs per automatik om det behövs. För att se bilderna i större format så klicka på en av bilderna. Längst ner i hörnorna kan man sedan klicka sig fram och tillbaka. Bildtexten som visas är det som skrevs in vid bilduppladdningen. Frågor på detta?
Lars och Elisabet HBV 251
Hehe, kunde inte låta bli att retas lite laugh.gif så där i all vänlighet blomma.gif
Tom HBV168
CITAT(Lars och Elisabet HBV 251 @ 8 May 2014, 21:41 ) *

Hehe, kunde inte låta bli att retas lite laugh.gif så där i all vänlighet blomma.gif


Jag förstod att du retades smile.gif
Det hade varit jättetrevligt att träffa allihop, jag är SÅÅÅ sugen på att komma ut med bussen!

Nu ska jag försöka leta upp bromsband till släpaxeln (boogien), de behöver bytas innan besiktningen - ser inte helt hundra ut.
Lars och Elisabet HBV 251
Javäl laugh.gif
Vars hittar du bromsdetaljer till ditt hus?
Tom HBV168
CITAT(Lars och Elisabet HBV 251 @ 10 May 2014, 19:01 ) *

Javäl laugh.gif
Vars hittar du bromsdetaljer till ditt hus?


Tyskland är dess födelseland så det är där jag har tittat. Jag hoppas jag har hittat rätt bara, men det upptäcker man väl inte förrän man står där med grejorna nerplockade!
Lars och Elisabet HBV 251
...und dann sagt man: "Scheisse"!!!! shockkk!.gif
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.