![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*bosse |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 13-December 13 Medlemsnummer: 4086 ![]() |
fiat husbil 89 fint skick fem bäddar toa dusch gasol spis värmare mm inge rost varken under eller på utsidan blev blankt papper på besiktningen i sommras. bytes mot husbuss helst b reggad
|
![]() ![]() |
*bosse |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 13-December 13 Medlemsnummer: 4086 ![]() |
hej jo jag fick dom bussen såg fin ut
väntar på bilderna inifrån ![]() sen får vi se hur det går med den buss vi håller på att köpa ska ju göras om inne i den mm o lite trasigt utvändigt Med vänlig hälsning /bosse lotta |
Sonja HBV 133 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 298 Registrerad: 19-March 07 Medlemsnummer: 318 ![]() |
hej jo jag fick dom bussen såg fin ut väntar på bilderna inifrån ![]() sen får vi se hur det går med den buss vi håller på att köpa ska ju göras om inne i den mm o lite trasigt utvändigt Med vänlig hälsning /bosse lotta Hej Bosse o Lotta Kul att ni tycker om min buss. Den är lika fin på insidan. Ska skynda mig att få fram bilder. De första hade jag i min I-phone och därför var det lätt att skicka dem på en gång. Med de andra blir det lite svårare. De ligger i datorn nånstans o jag vet inte var Mats har sparat dem. Så jag får leta igenom datorn först. När Mats levde brydde jag mig inte om datorn. Nu måste jag bekanta mig med den o det finns mycket att lära. Jag tillhör tyvärr inte den generationen som har fått datorhanteringen med modersmjölken. Men det ska nog gå. Med vänlig hälsning Sonja -------------------- Ha en dag som ni vill ha den .
Sonja + Kajsa + Gussi HBV 133 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th May 2025 - 10:49 |
Designed from: ![]() |