![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*bosse |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 13-December 13 Medlemsnummer: 4086 ![]() |
fiat husbil 89 fint skick fem bäddar toa dusch gasol spis värmare mm inge rost varken under eller på utsidan blev blankt papper på besiktningen i sommras. bytes mot husbuss helst b reggad
|
![]() ![]() |
*bosse |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 13-December 13 Medlemsnummer: 4086 ![]() |
hej Sonja
vad för buss har du ? tyvärr så har jag lagt handpenning på en buss redan men din buss kanske e bättre ![]() |
Sonja HBV 133 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 298 Registrerad: 19-March 07 Medlemsnummer: 318 ![]() |
hej Sonja vad för buss har du ? tyvärr så har jag lagt handpenning på en buss redan men din buss kanske e bättre ![]() Hej Bosse Din tjej kontaktade mig ang bussen. Hon fick reg nr o e-postadressen. Sen skickade jag några bilder på bussens utsida o lovade fler bilder längre fram. Fick du mitt meddelande? Sonja Hej Bosse I HBV finns många medlemmar som sköter om sina bussar. Mats som hade den husbuss ni talar om nu är en av de som jag utan tvekan skulle köpa en buss av. Han är nog i Scaniahimlen och renoverar bromsar på en buss! Berra ![]() Tack Bertil för de fina orden. Mats ler nu i sin Scaniahimmel o jag med. Kram på dig o Åsa Sonja -------------------- Ha en dag som ni vill ha den .
Sonja + Kajsa + Gussi HBV 133 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th May 2025 - 09:35 |
Designed from: ![]() |