![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
Varsågoda här kommer en länk där det gäller att vara stadig på handen och att undvika det svarta
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf ![]() Efter noga övervägande så har jag kommit underfund med att en lätt VARNING bör utfärdas innan Ni loggar in Er på den bifogade länken. |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
![]() Fast visst kan jag tvätta fillingarna åt dig, skicka hit dem bara ![]() ![]() |
Torleif HBV87 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 293 Registrerad: 5-September 05 Medlemsnummer: 58 ![]() |
Ja, det var tur att den övningen gjordes innan handen tappat all styrsel.
![]() Men vilken klubbmedlem är det på fotot? ![]() Jag har ju inte träffat så många än. Torleif |
LenaHBV72 |
![]()
|
Hej Thorleif!
Klubbmedlemmen på fotot är min (Lena) och gubbens (Carl-Albin) tredje äldsta hund Cassiopeia av rasen Welsh Corgi Pembroke. Har för mig att gubben har lagt in en presentation utav familjen Samuelsson under presentation av medlemmar eller vad nu den tråden heter. Mvh Lena |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Ja du Lena, tur att man har tvättmaskin i bussen efter denna erfarenhet. Usch!
![]() Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Usch, vilken fuling. Och jag som kämpade så med en j...a mus som inte vill som jag vill
![]() Men bra var den. Skall genast skicka den vidare till mina vänner ![]() //Sussie P.S Behövde i alla fall inte akut tvätta. ![]() |
LenaHBV72 |
![]()
|
jag tyckte den var söt jag.......*S*
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 11:41 |
Designed from: ![]() |