Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Nudda ej det svarta med pilen
HBV:s forum > Diverse Skoj > Annat skoj på nätet
LenaHBV72
Varsågoda här kommer en länk där det gäller att vara stadig på handen och att undvika det svarta
http://www.suonodiroma.com/labirinto.swf
laugh.gif


Efter noga övervägande så har jag kommit underfund med att en lätt VARNING bör utfärdas innan Ni loggar in Er på den bifogade länken.
Peo HBV 2
shockkk!.gif FY FAN LENA!!!!! Kom hit och tvätta kalsonger!!!!! angry-smiley-055.gif darufklopper.gif whip.gif devil_5.gif shockkk!.gif doh.gif
LenaHBV72
yahoo.gif Så farligt var det väl inte.....
Fast visst kan jag tvätta fillingarna åt dig, skicka hit dem bara mail_4.gif smile19a.gif
Torleif HBV87
Ja, det var tur att den övningen gjordes innan handen tappat all styrsel. toast.gif
Men vilken klubbmedlem är det på fotot? haee.gif
Jag har ju inte träffat så många än.

Torleif
LenaHBV72
Hej Thorleif!
Klubbmedlemmen på fotot är min (Lena) och gubbens (Carl-Albin) tredje äldsta hund Cassiopeia av rasen Welsh Corgi Pembroke. Har för mig att gubben har lagt in en presentation utav familjen Samuelsson under presentation av medlemmar eller vad nu den tråden heter.

Mvh
Lena
Torgny J HBV 66
Ja du Lena, tur att man har tvättmaskin i bussen efter denna erfarenhet. Usch! shockkk!.gif

Há Dé Gôtt
Torgny
LenaHBV72
doh.gif Här har det tidigare stått en liten varningstext men den har jag flyttat på.
Svea HBV77
Usch, vilken fuling. Och jag som kämpade så med en j...a mus som inte vill som jag vill mad.gif
Men bra var den. Skall genast skicka den vidare till mina vänner tongue.gif

//Sussie

P.S Behövde i alla fall inte akut tvätta. cool.gif D.S.
LenaHBV72
jag tyckte den var söt jag.......*S*
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.