Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Höstträff
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Tommy HBV 1
Flyttat från Fototråden

Baggefest hos HBV 31

Det är väl klart att det är genomförbart.
Allt går att fixa om viljan fins.

Nu börjar vi planera åt dig.

Tid och plats Sensommaren hemma hos Curre och Sonja

Aktiviteter Tjuvfiske av kräftor i sjön
Vid dålig kräftfångst så gäller vanligt fiske
Rodd av vikingabåten. (du får flytta den till sjön)
Linedance på astfaltsvägen.
Stockeld att värma sig vid.

Meny Helgrillad (skalad) Bagge (nu menar jag ingen norrman)
Vikinga mjöd (du får börja brygga nu)
kokt potatis. ( vi tar med tvättgrytan från Höljes)

Detta ska bli jättetrevligt.
Vi anmäler oss direkt Tommy & Maggan HBV 1
Peo HBV 2
Ordning och reda var det!!

Lovar inget med kan jag ställer jag upp yahoo.gif Curre!!!dyker du upp på midsommar???
curre sonia HBV31
thumbs.gif Jahaja va roligt det måste bli runt september så det blir lite kött annars blir det bara ben.Potatis gräver vi upp i landet där fins ca 500 kilo det skall väl räcka fisk fins i sjön vegetarianer kan beta ihop med fåren har dom mössa på sig går det lätt att hitta dom ingen fara alla skall trivas.Ewa ta det inte personligt love-smiley-024.gif. Härligt att vi får hjälp det kan bli en toppen fest det känner vi på oss banana_1.gif food-smiley-004.gif hug.gif Sonia o Curre
curre sonia HBV31
Midsommar det vore skoj kan inte bestämma direkt men högsta prioretet har det biggrin.gif Curre
curre sonia HBV31
Jösses. nu får man snart svårt att hålla ordning på alla inlägg tog just en stor stark food-smiley-004.gif i min ensamhet. Sonia är i Mjölby det va en parentes. Bäst att avhålla sig från starka saker annars kommer inläggen i fel fack man är inte så van.Curre
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.