Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Det här kan du höra på datorn....
HBV:s forum > Diverse Skoj > Musik
RICKARD/ULLRICK HBV74
http://video.google.com/videoplay?docid=82...98414&q=ukulele
smile.gif smile.gif
Håkan HBV68
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

Det trodde jag inte om det instrumentet...
Undrans vad som kommer upp om man söker på Kazoo maus_3.gif
Peo HBV 2
Nu ere klippt wacko.gif Nån som vill köpa bättre beg. gitarr huh.gif Im quiting!!!
Torleif HBV87
Speciellt hanterandet av ukulelen var oerhört bra. yahoo.gif
Först tänkte jag som du PeO - sälj instrumenten, men jag har redan ångrat mig. Jag kom ju på att jag måste lära mig en massa countrylåtar för att göra hatten rättvisa ( speciellt efter dina hysteriska angrepp på den ). Och eftersom det är du som ska lära mig, så du får inte sälja gitarren föränn du fullgjort ditt uppdrag. yahoo.gif

Torleif


Peo HBV 2
Och vem har inbillat dig att jag skulle kunna spela country haee.gif Du har nog mycket mer att lära mig wacko.gif med eller utan 033102smoke_1_prv.gif !! banana_1.gif
Torleif HBV87
Ja, men visst är det väl du som sitter och spelar Country-låtar för Lennart i Kallhögen? banana_1.gif

Torleif

Peo HBV 2
Jag går inte på allt baeh.gif Snyggt fotomontage thumbs.gif Ok spelade gjorde jag men inte country toast.gif
Torleif HBV87
Lennart sa att det lätt som om någon mördade en katt, så det måste ha varit cattry
yahoo.gif

Lennart & Torleif
hat_2.gif
Peo HBV 2
Guran såld!!
*George
Å förmodligen var det någon som stampade på den direkt för att slippa höra olåten yahoo.gif

hejs/GB
Lennart HBV89
Peo det var synd att du sålt Guran, sad-smiley-046.gif men orsaken till Lennarts reaktion var att han hade glömt hörapparaterna med förstärkare hemma. doh.gif

Hälsningar Den döves hustru Eva action-smiley-030.gif

PS: Se bilden. DS.
Peo HBV 2
OK får väl godta det då och köpa tillbaks den. wink.gif
Svea HBV77
VAAA!

//Sussie
*Björn Karlsson
Den ska jag lära mig när jag har tid (inte just nu med andra ord...) Ukken hänger på väggen, ska med när vi åker ut sen!
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.