Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Förspelet.
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Svea HBV77
Välkomna till den återkommande träffen, 12-14 juni, i Fjärdhundra.
Vi har valt att kalla den för FÖRSPELET.
Det blir en liten träning inför midsommarhelgen med andra ord.

Mel's Drive-In finns i Fjärdhundra, 2 mil norr om Enköping, riksväg 70 mot Sala.
Adress: Änderstavägen 33, Fjärdhundra
GPS
WGS84: N 59° 46.4394', E 16° 55.5894'
Decimal: 59.774, 16.9265

Kostnader för helgen är:
Ström 100:-
Middag och nattakorv 100:-, föranmälan krävs för maten senast 5/6 till suzy.q@home.se

• Fredagen så dyker man upp framåt eftermiddagen/kvällen och ingen planerad aktivitet förutom eldning, grillning och allmänt samkväm så vi får bekanta oss. Lokal finns att tillgå om vädrets makter inte är med oss.

• På lördagen är caféet och bilhallen öppen med många fina bilar att titta på, både besökande och utställda i bilhallen. I Caféet serveras gofika, glass och annat smaskigt.
Under eftermiddagen startas grillarna upp och förberedelser för vår gemensamma middag tar plats. När paltkoman avtagit tar vi fram spelen och låter striden börja i Nummer Kubb.
Vinnaren får naturligtvis ett pris. Senare på kvällskvisten när mörkret sänkt sig över nejden flyttar vi in och har lite trevligt med musik, dans och karaoke.

• Söndagen går i lugnets tecken, caféet är öppet, och vi åker hemåt när vi är redo.

Välkomna önskar Gerd & Jan-Olov HBV 210, Sussie & Åke HBV 77
Hasse HBV 253
Låter nice thumbup.gif cheers.gif

Säger som jag har för vana att göra i dessa snurriga tider, funkar det så kommer jag.

action-smiley-030.gif
Svea HBV77
Kul Hasse. Då ses vi igen thumbup.gif
Bengt HBV 308
Även vi funderar starkt på att komma. Skulle vara kul att åka åt det hållet.
Återkommer.
Glad påsk.
HBV 308 Bengt o Inga-Lill
Bengt HBV 256
Hejsan

Låter alldeles strålande. Konsulterar kalendern och återkommer.

Glad påsk önskar kaptenen på HBV 256
Svea HBV77
Perfekt, ni är alla så välkomna. cheers.gif
Kenneth HBV 273
jag kommer också, men i person bil cry.gif på Lördagen och hälsar på,
eftersom min buss inte blivit klar tills då action-smiley-030.gif
Svea HBV77
Alla är välkomna oavsett fordon 😎
Svea HBV77
Hej på er govänner.
Nu börjar det närma sig för vår helg på Mels i Fjärdhundra.

Den planerade menyn för helgen är:

Fredag kväll, Kolbullar med lingonsylt.
Lördag eftermiddag, Kycklingspett för egen grillning med sallader, grönsaker, bröd och såser.
Lördag kväll (natt), Natta korv med bröd.

Kostar 100kr som betalas på plats, men vi behöver få veta hur många som vill äta thumbup.gif

Kommer att bli en rolig helg med mycket att titta på och roa oss med eller bara ta det lugnt om man så vill. På söndagen finns en lokal marknad att besöka också.

Blir så roligt att ses. Välkomna cheers.gif
Bengt HBV 256
Hejsan

Ledsen för sent svar med det ser lite mörkt ut för oss. Bussen står för lite kompletterande byggnationer hos vännen Kenneth så i dagsläget är vi inte mycket att räkna med...
Hör av mig igen om situationen förändrar sig på ett positivt sätt.
Må så gott

Bengt
HBV256
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.