Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Buss till Salu
HBV:s forum > Husbussar > Köp & Sälj
Tommy HBV 1
Hej HBV are.
Jag vill tippsa om denna bussen innan den kommer ut till almenheten.
En Scania BR 113 1990 års modell har gått ca:22000 mil
Priset är 25,000:-
Det skall kanske tilläggas att bussen har gått som utbildningsbuss för naturkunskap för en skola. den är automatväxlad och buss reggad.
För mera info Ring Tommy HBV 1 070-3991828 eller maila tommy@bilokyltjanst.se hbv1-tommy@husbussensvanner.net
OBS i första hand till HBV medlemmar eller någon som har anknytning till klubben

MHV
Tommy HBV 1 ordf i Husbussens Vänner

Klicka för att visa den bifogade filen Klicka för att visa den bifogade filenKlicka för att visa den bifogade filenKlicka för att visa den bifogade filen
Oscar HBV 319
CITAT(Tommy HBV 1 @ 24 Feb 2015, 14:15 ) *

Hej HBV are.
Jag vill tippsa om denna bussen innan den kommer ut till almenheten.
En Scania BR 113 1990 års modell har gått ca:22000 mil
Priset är 25,000:-
Det skall kanske tilläggas att bussen har gått som utbildningsbuss för naturkunskap för en skola. den är automatväxlad och buss reggad.
För mera info Ring Tommy HBV 1 070-3991828 eller maila tommy@bilokyltjanst.se hbv1-tommy@husbussensvanner.net
OBS i första hand till HBV medlemmar eller någon som har anknytning till klubben

MHV
Tommy HBV 1 ordf i Husbussens Vänner

Klicka för att visa den bifogade filen Klicka för att visa den bifogade filenKlicka för att visa den bifogade filenKlicka för att visa den bifogade filen


Varför det låga priset? 25000:- är ju ingenting om man bara tittar på bilderna? Har du själv tittat närmare på den?
/Oscar HBV 319
Tommy HBV 1
Hej Oskar.
Nej jag har inte tittat på den själv.
Utan bara blivit erbjuden den via en affärskontakt som tyckte att vi skulle få första king på den.

Han satte priset till mig, Och jag frågade inte mer?
Och svaret jag fick var vill du ge mer så får du väll det?

Vi jobbar mycket för dom så det kan vara lite Goodwill från deras sida.
Och den vill jag dela med mig till våra medlemmar inom HBV.
Tommy
Oscar HBV 319
CITAT(Tommy HBV 1 @ 1 Mar 2015, 19:47 ) *

Hej Oskar.
Nej jag har inte tittat på den själv.
Utan bara blivit erbjuden den via en affärskontakt som tyckte att vi skulle få första king på den.

Han satte priset till mig, Och jag frågade inte mer?
Och svaret jag fick var vill du ge mer så får du väll det?

Vi jobbar mycket för dom så det kan vara lite Goodwill från deras sida.
Och den vill jag dela med mig till våra medlemmar inom HBV.
Tommy


Ok, tack för svar.
Jag har svårt att komma ifrån själv pga stor jobbelastning, och att jag dessutom befinner mig i Skåne, men finns det någon jag kan kontakta som vet mer om den, eller om man kan få tag på besiktningsprotokoll el liknande?

Tack på förhand,
/Oscar
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.