Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Midsommar 2014
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Sonja HBV 133
Hej Alla
Frågan kom upp under träffen i Hästviken om och var vi skulle kunna ha en Midsommarträff. Något år var vi i Höljes vill jag minnas. Det var en trevlig plats och en ännu trevligare träff enligt mitt tycke. Höljes är mitt förslag. Sen vet jag inte hur det ser ut i Skattkärr. Det var så länge sen jag var där. Vi får komma fram till något ty tiden går i rasande fart.
Med bussiga hälsningar
Sonja HBV133 cheers.gif (Köstritzer Schwarzbier - det du!!!) thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Bertil HBV30
Hej

Bra om vi kan få till en midsommarträff och den kan ju vara enkel och vi deltagare står för trivsel. Om någon/några arrangerar något så är vi glada för en fin parkering, behöver inte vara dans runt stången eller dansband på logen under kvällarna. Och vill gärna ha kort bit att åka ... Vi kan föreslå Myckelby.

mvh Berra action-smiley-030.gif
Sonja HBV 133
CITAT(Sonja HBV 133 @ 7 May 2014, 19:38 ) *

Hej Alla
Frågan kom upp under träffen i Hästviken om och var vi skulle kunna ha en Midsommarträff. Något år var vi i Höljes vill jag minnas. Det var en trevlig plats och en ännu trevligare träff enligt mitt tycke. Höljes är mitt förslag. Sen vet jag inte hur det ser ut i Skattkärr. Det var så länge sen jag var där. Vi får komma fram till något ty tiden går i rasande fart.
Med bussiga hälsningar
Sonja HBV133 cheers.gif (Köstritzer Schwarzbier - det du!!!) thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif

Hittills anmälda förslag för Midsommarträffen 2014 är:
Höljes - Orrefors - Myckelby
Finns fler bra förslag? hmm.gif

Sonja HBV133 action-smiley-030.gif action-smiley-030.gif blomma.gif
Sonja HBV 133
CITAT(Bertil HBV30 @ 10 May 2014, 17:08 ) *

Hej

Bra om vi kan få till en midsommarträff och den kan ju vara enkel och vi deltagare står för trivsel. Om någon/några arrangerar något så är vi glada för en fin parkering, behöver inte vara dans runt stången eller dansband på logen under kvällarna. Och vill gärna ha kort bit att åka ... Vi kan föreslå Myckelby.

mvh Berra action-smiley-030.gif

Myckelby skulle kunna fungera. Har just pratat med Bernt Säll HBV173 och han är positiv till det. Vi kan få ställplatser. Det finns färskvatten och utedass. Träffen blir enkel och opretentiös. Alla ombesörjer sig själva och står för trivseln. Vad tycker ni om det?

Bussiga hälsningar Sonja HBV133 blomma.gif action-smiley-030.gif
Bertil HBV30
Hej

Vad vi tycker är ganska klart: vi skrev om Myckelby och då kan vi bara säga att det passar oss mycket bra! Hoppas det passar fler att komma dit i Midsommar.

mvh Åsa och Berra action-smiley-030.gif
Sonja HBV 133
CITAT(Sonja HBV 133 @ 7 May 2014, 19:38 ) *

Hej Alla
Frågan kom upp under träffen i Hästviken om och var vi skulle kunna ha en Midsommarträff. Något år var vi i Höljes vill jag minnas. Det var en trevlig plats och en ännu trevligare träff enligt mitt tycke. Höljes är mitt förslag. Sen vet jag inte hur det ser ut i Skattkärr. Det var så länge sen jag var där. Vi får komma fram till något ty tiden går i rasande fart.
Med bussiga hälsningar
Sonja HBV133 cheers.gif (Köstritzer Schwarzbier - det du!!!) thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif

Planen är ändrat från Myckelby till Vikarbyn så titta på det senaste inlägget.
Buss o Kram Sonja

CITAT(Bertil HBV30 @ 25 May 2014, 21:28 ) *

Hej

Vad vi tycker är ganska klart: vi skrev om Myckelby och då kan vi bara säga att det passar oss mycket bra! Hoppas det passar fler att komma dit i Midsommar.

mvh Åsa och Berra action-smiley-030.gif


Jag hoppas att ni inte tycker att det är för långt att åka. Det skulle vara hemskt roligt om ni ville komma hit till Vikarbyn istället.

Hälsningar Sonja action-smiley-030.gif

CITAT(Sonja HBV 133 @ 7 May 2014, 19:38 ) *

Hej Alla
Frågan kom upp under träffen i Hästviken om och var vi skulle kunna ha en Midsommarträff. Något år var vi i Höljes vill jag minnas. Det var en trevlig plats och en ännu trevligare träff enligt mitt tycke. Höljes är mitt förslag. Sen vet jag inte hur det ser ut i Skattkärr. Det var så länge sen jag var där. Vi får komma fram till något ty tiden går i rasande fart.
Med bussiga hälsningar
Sonja HBV133 cheers.gif (Köstritzer Schwarzbier - det du!!!) thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif


OBS! Detta gäller inte längre ty planen är ändrat. Läs under "Midsommar hos Sonja". action-smiley-030.gif
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.