Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Blues i Åmål
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Tommy HBV 1
Nu till helgen den 12/7-14/7 så är det årets bluesfest i Åmål. Vi är ett gäng som brukar träffas där och det är bra drag i stan. Det finns gott om plats att stå på och nära till city. Det är bara synd att det alltid är samma helg som Bengtsforsträffen. Undrar ni över något så gå in och titta på www.bluesfest.net
Vill ni kolla läget med mig så bara ring HBV 1.
Hittills så är vi nog ca: ett 10tal som kommer.
Tommy HBV 1
*Conny
CITAT(Tommy HBV 1 @ 9 Jul 2013, 20:26 ) *

Nu till helgen den 12/7-14/7 så är det årets bluesfest i Åmål. Vi är ett gäng som brukar träffas där och det är bra drag i stan. Det finns gott om plats att stå på och nära till city. Det är bara synd att det alltid är samma helg som Bengtsforsträffen. Undrar ni över något så gå in och titta på www.bluesfest.net
Vill ni kolla läget med mig så bara ring HBV 1.
Hittills så är vi nog ca: ett 10tal som kommer.
Tommy HBV 1


Jag ska dit och titta då min syster och hennes man brukar vara med och spela på dagarna. Dock blir det vanlig husbil då bussen inte är klar. Enl. syrran så står det alltid ett gäng bussar nere vid kajen så ska försöka ta en inspirationsrunda bland bussarna, hälsa på er och titta på olika smarta lösningar som jag kan låna smile.gif
*Conny
Nu gick jag ju runt och letade efter 10 st bussar men du menade kanske att ni skulle vara 10 personer som skulle dit smile.gif

Hittade tre bussar nere vid småbåtshamnen varav det stod BK-Maskin på en. Tog en runda förbi där vid 19-tiden på lördagen men då var där folktomt.
Tommy HBV 1
Hej.
Du var nog vid fel småbåtshamn.
Vi var nog ca. 50 fordon som stod nere vid Boel banan och den hamnen. Vi var ett gäng på ca:20 som umgicks. Alla åkte inte. Stor buss utan en del hade amerikanare eller mindre.
Och vem sitter på en grusplan när hela Åmål är i Tung Gung.
Bussen BK marin stod nog vid lilla smågåtshamnen (alltså fel ställe)
Vi var nog uppe på Solsidan eller Xo under kvällen .



Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.