Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Liten träff i Storebro ...
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Bertil HBV30
Hej!
Om någon saknar planer för sista helgen i maj så är det träff i Storebro för max 30 ekipage. http://husbilstraffen.se
mvh Bertil action-smiley-030.gif
Tom HBV168
"För mycket" ??? Goda vänner kan man inte få för mycket av smile.gif
Bertil HBV30
Hej Tom!
Man kan inte få för mycket vänner. Fast jag brukar inte vilja träffa alla samtidigt ...
Alla träffar har sin charm, men om man älskar en viss träff beror ju på vad som är viktigast. Vill man uppleva känslan att vara en av MÅNGA så borde ju Husbilsdagarna på High Chaparall passa. Vill man däremot hinna träffa och umgås med alla (eller åtminstone dom flesta) av deltagarna så passar Husbilsträffen. Tanken bakom våra träffar är just att dom ska vara små och gemytliga, något så stort som Husbilsdagarna kommer vi aldrig att göra.
mvh Bertil action-smiley-030.gif
Tom HBV168
Kan bara hålla med om att små träffar är mysiga, men det är kul med omväxling och därför tycker jag att Husbilsdagarna skall bli skoj. Vi HBV:are står ju dessutom tillsammans som en träff i träffen smile.gif

Jag tycker det är kul att bara komma ut med bussen... sedan spelar storleken på träffen mindre roll smile.gif
Tommy HBV 1
Enkelt.
Man åker dit det man vill och där det passar bäst.
Tommy HBV1
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.