Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: MB 302 Till salu
HBV:s forum > Husbussar > Köp & Sälj
Tommy HBV 1
Hej Lars ville ha hjälp att sälja sin gammla buss. Han har ju skaffat en Scania numera.
Bussen det gäller är en MB 302 1970
Han var och besiktigade den och fick 2 tvåor på bromsarna bak, dom är inte åtgärdade så den skall ombesiktas inom en månad.






Begärt pris 8000:-
För mera information ring
Lars Nicklasson HBV29 mobil 070 53 52 195
Chris HBV 132
Hejsan
8000 verkar vara ganska billigt för en MBO 302a. Kanske Lars skulle försöka säljer den till tyskland.
Bertil HBV30
Hej!
Kan det vara felskrivet pris?! Är det inte fel pris så är det bara att skrapa ihop alla växelmynten och se om jag har råd att köpa den ....
mvh Bertil
Tommy HBV 1
Hej Bertil-
Priset är inte fel.
Ring Lars och snacka med honom han har ingen dator.
Tommy
Bertil HBV30
Hej Tommy!

Har inte hittat alla mina byxor än, men jag får nog inte ihop alla pengarna bara på växelpengar. Måste hitta många sedlar också ...
Den vi har nu är ingen "riktig" husbuss, minst 3 meter för kort och hög som en dvärg! Så visst vill jag ha Lars fina MB, även om den är lika LÅG. För mig finns egentligen bara två märken (SCANIA och mb) men jag har även ägt "jag rullar", men ej rest med nån traktor ...

mvh Bertil sad.gif
Bertil HBV30
.... och nu kan ju ni som vill ha vår lagom stora skattebefriade husbil höra av er med bud ... laugh.gif
mvh Bertil
Tommy HBV 1
Hej Bertil-
Om jag fattar rätt så grattis till köpet?
Tommy
Bertil HBV30
Hej Tommy!

Ha laugh.gif ha laugh.gif ! Kan inte göra annat än skratta .... Men nej, jag har inte köpt den. Då hade jag skapat en ny tråd.
Trots att jag vet (av tidigare erfarenhet!) att man kan aldrig vara för tydlig när man skriver text. Vad jag menade var att jag inte får fram några pengar och följden blir att jag skulle vara tvungen att sälja nuvarande husbuss, och det det gör jag inte innan jag har en ny buss. Vill aldrig mer stå utan husbuss!
I framtiden ska jag vara mer tydlig i inläggen!

mvh Bertil
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.