Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Spontan träff
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Svea HBV77
Hallå på er där ute.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en lite träff här i Enköping.
Vi kan ha en trevlig afton nere på Bowlinghallen, käka knytislångbord, bowla och sjunga karaoke.
Har funderat mycket på tidpunkten och inte kommit fram till något bra wacko.gif
Hur är det, vilka är intresserade och när kan det passa? Om vi kan enas om en bra tidpunkt så fixar jag resten thumbup.gif
Det finns en stor parkering som inte används sommartid perfekt för oss att parkera på, tyvärr ingen ström.

Hej så länge action-smiley-030.gif

//Sussie
TomasHBV85
action-smiley-030.gif hej vi är på. säj bara till när det är dax då låter trevligt kramiz på er
tomas och kristina
Bertil HBV30
Hej Alla!

Kul idé med träff i Enköping. Men det var några ord som jag inte förstod i inlägget.
"tyvärr ingen ström", ne hej ... då får inte vi komma som har mycket ström i husbussen. Skulle ni ändå göra undantag för oss som har ström så kanske vi kommer, då beror det bara på "tid och pengar".

mvh Bertil action-smiley-030.gif
Svea HBV77
Jag menade naturligtvis att det inte finns någon ström att tillgå. Alla som har ström i bussen är hjärtligt välkomna toast.gif
Kostnaden för det hela är tänkt 100-150kr/pers. Sen får de som vill ha starkdrycker köpa det till en kostnad av 35kr/öl, cider eller vinglas.

//Sussie
LenaHBV72
HEJ SUSSIE!
HBV72 anmäler sig till spontanträffen i Enköping
Vi har förslag på datum oxå fredag 29/5 till söndag 31/5
eller
fredag 12/6 till söndag 14/6
Tack och Hej
Leverpastej
laugh.gif
Svea HBV77
Hej alla galna härliga människor.

Tänkte som så att om vi nu blir tillräckligt många så kör vi en träff här i Enköping i mitten på juni. 12-14/6.

Kan ju dyka upp när det passar på fredagkväll, allmänt småmys och bussprat.

Lördag tar vi oss en vandring i Enköpings vackra parker och gör ett besök i stan för glassätning på torget. Kvällen tycker jag vi kan börja med sedvanligt knytismiddag för att sedan flytta oss in på bowlinghallen.

Söndag är det allmän sovmorgon och avfärd när andan faller på.

Så kom igen nu o anmäl er.

//Sussie
Svea HBV77
OOooppps.
Jag har missat en sak kom jag just på shockkk!.gif
Vi kan inte alls ha någon träff här i Enköping 12-14/6 sad.gif
Min svägerska fyller 50 år och vi är bjudna dit, och det går bara inte att tcka nej till det. Går vi inte blir det väl släktfejd.

Träffen får lov att flyttas framåt. I början på juli kanske kunde funka istället. Kom med lite synpunkter.
Jag är sååå ledsen att jag inte hade bättre koll.

Buss buss på er.

//Sussie
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.