Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: Midsommar
HBV:s forum > Diverse Skoj > Träffar & evenemang
Pelle HBV 176
Hur många kommer på träffen i Orrefors på midsommar.
MVH 176 toast.gif
Stig HBV80
Hej Pelle

Det är 15-16 fordon som har bokat till midsommarträffen

Mvh Stig
KENT HBV91
party_2.gif Tjena alla goingar!Nu åker vi snart iväg till Orrefors och cheers.gif skallen av oss.Vi önskar er alla en riktigt glad midsommar helg,och att ni kör försiktigt i trafiken.Hälsningar Fam. Björk party-smiley-029.gif
Charsten HBV 21
SKÅL på er alla..... vi sitter uppe i fjälls nedanför Tärna på en fiskecamping och myser i midnattsolens ljus.... cheers.gif

Hoppas alla får en trevlig helg-

//21
Chris HBV 132
Så där...jag tror alla har hittat hit och stämningen är utmärkt


Kolla här
Vi här från Orrefors-camping önskar er alla en glad och solig midsommar cheers.gif
Torgny J HBV 66
Ja du Chris, det är risk att detta blir årligen återkommande. Det har flera gäster föreslagit. cheers.gif drink.gif toast.gif husbil.gif
Chris HBV 132
Nämen Torgny..... vilket hot biggrin.gif thumbup.gif
Sonja HBV 133
Hej på er! Vi är hemkomna från Orrefors,men på vägen efter ett stopp så ville inte startmotorn. och där stod vi å regnet bara öste ner. det var inte tal om att skick ut Min Sonja å knuffa på 10 ton buss för att få igång Heidi. Så upp med huven, leta startmotor. När man tryckte på knappen så bara fräste det om den och blåaktig rök kom från den. När huven på startmoton kom av såg man varför det kom rök. Det såg ut som Tjernobyl,men diverse omkoplingar så fick vi den att snurra några varv så att vi kom igång och till slut lyckligt hemkomna för renovering. Men det var inte det jag ville tala om utan tacka Torgny, Solveig, Stig, Bittan och inte minst Chris och Romy för träffen i Orrefors. det var synd att Stig o Bittan var tvungena att ändra på sina midsommarplaner när de var träffarrangör. Men vi fick ändå ett minne av dem, två kvällar vid brasan med korv och senap som de hade fixat dit med hjälp av Henry.
Här kan ni se lite hur roligt vi hade
.

http://ie.youtube.com/watch?v=ufDI7GSH2-M



Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.