Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: GPS program
HBV:s forum > Husbussar > Teknikprylar > GPS & Navigation
Krilla HBV64
Hallo vänner.

Jag har fått en bärbardator som jag tänkte använda vid GPS-navigering men
jag behöver ett datorprogram och en GPS antenn, så den skulle kunna funka som en portabel GPS. Så jag tänkte att någon som har något förslag på vilket dataprogram som funkar bäst å inte är för dyrt att införskaffa hällst med antenn på köpet. Operativsytemet på datorn är Windows XP.

Mvh Krilla dry.gif action-smiley-030.gif
RICKARD/ULLRICK HBV74
Å jag tar gärna emot tips på program till mac Os-X.... food-smiley-004.gif
Chris HBV 132
Hejsan
Jag kör sen 2 år tillbaka med Route66 både "Scandinavien" och "Europa" på min laptop. Funkar utmärkt. Gps-musen köpte jag hos Clas Ohlson.
Richard HBV 128
Jag köpte en komplett Gps från net on net för 2069 kr då var hela väst europa o delar av öst europa med den heter Mustek och fungerar alldeles utmärkt priset var 1990 kr sedan tillkom frakt på 79 kr då var den komplett med laddare (både bil o hemmaladdare)hållare (snabel modell så att man kan ha den både i bussen o bilen)+ alla kablar och skivor som behövs
Krilla HBV64
Jag har läst mycket om AUTOROUTE 2007 med gps-mottagare, för runda slängar 1100:- jag undrar om det är någon som har provat detta nav-program. Det verkar även funka på mac-datorer. smile.gif
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.