Hjälp - Sök - Medlemmar - Kalender
Full version: volvo 144
HBV:s forum > Husbussar > Övrigt
jørn hbv99
har kjøpt meg en volvo 144 72mod men har ikke instruksjonsbok , er det noen som har en liggende .annen literatur er også av interesse.
Svea HBV77
Måste man ha instruktionsbok till en Volvo 144:a? hmm.gif
Skämt åsido thumbup.gif prova att söka efter en på Tradera.se där kan man hitta mycket.

//Sussie
Ewa HBV11
En riktig guldbutik är Margie Bookshop i Stockholm Det har inte instruktionsboken men väl reparationshandboken.
Den som ska ligga i handskfacket får du nog söka efter på Tradera, Blocket eller hos någon Volvoklubb.
jørn hbv99
klart jeg må ha instruksjonsbok , det er jo ren nostalgi og lese den. har prøvd å få tak på den her i norge , men det ser ut til å være vanskeligt å få tak på den.
*Dennis o Helena
på tradera finns det flera till salu.
Bland annat denna http://www.tradera.com/auction/aid_32757160
Peo HBV 2
Av en händelse så hittade jag när jag röjde i mina gömmor en istruktionsbok till en Volvo 140!!
Hur får jag mer utrymme för att lägga in bilder här??
EEEEEWWWWWAAAAA!!!!!!
Peo HBV 2
Klicka för att visa den bifogade filenKanske nu!!
jørn hbv99
er bøkene tl salgs? har ennå ikke klart å få tak i instruksjonsbok.
Peo HBV 2
Där ser man att samla på gamla saker och spara på "skräp" kan vara till hjälp ibland! kasta inget som ni tror är skräp!! din grannes överlevnad kan hänga på det!!!! toast.gif
Det här är en "lo-fi" version av vårt huvudinnehåll. För att visa den fulla verswion med mer information, formattering och bilder, var god klicka här.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.