![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
KENT HBV91 |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 69 Registrerad: 9-July 06 Medlemsnummer: 96 ![]() |
Hej alla bussvänner!Nyss hemkommen från Hagfors,och ännu en i raden trevliga träffar som arrangerades av Hjortfot och Prosten med fruar.Helgen började sent på fredags kvällen med
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej alla ni som var där och även ni andra som inte hade möjlighet att komma. Jag måste tyvärr meddela er som missade träffen att ni missade verkligen något.
![]() Det var som sagt en toppenträff, ![]() ![]() ![]() Men Kent jag måste rätta dig lite. ![]() ![]() Pappa Alf fick ju fisk och även Torbjörn fick ju två gäddor och en fin Abborre. Sen var ju Ola med och stekte pannkakorna också. Du missade lite där men var observant på nakenbadet och skoförlusten. |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Håll i hatten - nästa år kommer vi också.
Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
jørn hbv99 |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 26 Registrerad: 3-February 06 Medlemsnummer: 74 ![]() |
takker for et hyggeligt treff,med fantastiskt vær,og mange nye bekjentskap.turen hjemmover ble ikke like bra,etter noen mils kjøring skjønte vi at noe var galt, og stoppet,svart røyk ut fra vebastorommet,opp med luka og det brenner i noen kabler,det var reelet til gløding som var defekt og begynte å brenne.etter et par timer med litt fiksing og starhjelp,gikk turen videre hjemover uten problemer.
gleder oss alt til neste treff vi kan komme til. |
Stig HBV80 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 99 Registrerad: 24-July 05 Från: Kungsbacka Medlemsnummer: 50 ![]() |
Hej å´tack till Indianen och Munken med respektive för en trevlig och välordnad
träff, med många ny ansikten, tack även till er som hjälpte till för att det skulle bli en trevlig samvaro. ![]() Bittan å´Stig (Jag som fixa lingonsyltsburken) ![]() -------------------- Kör VOLVO HBV 80
|
KENT HBV91 |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 69 Registrerad: 9-July 06 Medlemsnummer: 96 ![]() |
Ber så hemskt mycket om ursäkt,Ola ,Alf och Torbjörn.Men jag tror att det blev några
![]() ![]() |
MarieHBV91 |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 0 Registrerad: 17-March 06 Från: Svenljunga Medlemsnummer: 85 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 06:53 |
Designed from: ![]() |