![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Stig HBV80 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 99 Registrerad: 24-July 05 Från: Kungsbacka Medlemsnummer: 50 ![]() |
Hej!
Vi åker till Tranemo Fiskechamp till helgen 25/8-27/8 och fiskar lite är det fler som är intresserad så kom bara det finns fisk till er också det finns stora möjligheter till någon trevlig kväll tillsamman och svinga en bägare och har man fått lite fisk så är det ännu roligare ![]() MVH HBV 80 ![]() Väl mött ![]() -------------------- Kör VOLVO HBV 80
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Vaktar grabbens kattor medans har är i Spanien. De är tyvärr livrädda för bilåkning annars kanske vi kunde fött dem på nyfångad fisk.
Hittar jag någon lösning kommer vi med båda mina spön. Há Dé Gôtt Torgny PS Solveig godtar inte att jag kör ner katterna i stövelskaften under transporten - annars hade det ju varit en lösning.DS -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Stig HBV80 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 99 Registrerad: 24-July 05 Från: Kungsbacka Medlemsnummer: 50 ![]() |
För jösse namn var rädd om katterna det kan ju bli så du blir husvill annars
![]() MVH HBV 80 ![]() -------------------- Kör VOLVO HBV 80
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 6th July 2025 - 22:04 |
Designed from: ![]() |