Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
| Ewa HBV11 |
2 Apr 2006, 19:38
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Hej hopp!
Nu finns information om Valborgshelgen i Skattkärr ute på hemsidan. Börja ladda redan nu, för jädrar anamma vad vi ska ha kul då. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
| Torgny J HBV 66 |
3 Apr 2006, 18:10
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 |
Jajamen Ewa. Då slår vi kackarna i taket på varenda buss.
Há Dé Gôtt Ewa Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
| Peeter HBV63 |
3 Apr 2006, 22:15
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 174 Registrerad: 3-December 04 Från: Märsta Medlemsnummer: 13 |
Ja för min del så blir det inget Valborgfirande och Årsmöte i Skattkärr detta året
Kommer att åka till våra grannar i västerled redan torsdag den 27:e för att fira av en i vår grupp som slutar. Så torsdag kväll blir det nog till att sitta på Akers brygga och dricka och äta gott. På fredagen kväll så börjar det stora jobbet uppgradera alla enheter i Norge med en ny version av datasystemet. Har vi tur så kan man åka tillbaka redan på tisdag 2 maj igen .... P.S Om någon har problem att gå "rakt" under Valborg så är det bara jag som dragit ur proppen så att vårat gamla svedala lutar lite...... Ha så roligt på Årsmötet // Peeter HBV 63:an -------------------- Tidigare misslyckanden är vägvisare till kommande framgångar.
|
| Peo HBV 2 |
21 Apr 2006, 12:36
|
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 |
Nu är det hög tid att planera körningen till Årsmötet i Skattkärr!!
Ni får gärna skriva vidare här och tala om om ni ska söderöver och i så fall dag och tid. vore kul att få ihop ett gäng. -------------------- Busster
|
| Ewa HBV11 |
21 Apr 2006, 13:12
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Årsmöteshandlingar finns nu att läsa på hemsidan... tror jag
Själv kan jag inte se dom, men jag tror det är min dator som strular. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
| Lo-Fi version | Tid: 20th December 2025 - 02:52 |
| Designed from: |