![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Stig HBV80 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 99 Registrerad: 24-July 05 Från: Kungsbacka Medlemsnummer: 50 ![]() |
Hej!
Har funderat att åka till Hanatorp i påsk men det vore ju skoj om det blev fler bussar än bara jag har du Torgny funderat på det. Man går ju här nu och väntar på våren, får hoppas att den kommer till påsk sedan är det dax att dra till Tranemo och DRA..... några firrar ![]() Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Kör VOLVO HBV 80
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Har redan bokat Hanatorp
-------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Torleif HBV87 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 293 Registrerad: 5-September 05 Medlemsnummer: 58 ![]() |
Här i Åsele är det vackert väder, men det innebär samtidigt att nätterna är väldigt kalla och att det blir väldigt isigt på vägar och gator.
![]() Men vi har ändå så smått börjat fundera lite kring påsken. I så fall måste det vara häruppöver, för någon långtur är nog inte aktuell. Vi återkommer när det blir något mer konkret ![]() Torleif |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Jag försökte kolla på Solbergs anläggning men deras hemsida funkar inte, det skulle vara trevligt om vi hitta nån plats där man kan stå över påsken..... sitta ute o sola, dricka en pilsner osv.........
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Hade tänkt fixa en liten träff hemmavid men den är mer till för att få till en parkering för alla bussar som kommer till midsommar Vi jobbar och sörplar lite dricka sen står vi för maten.
![]() Finns intresse??? -------------------- Busster
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Nyopererad i ryggen men sörpla dricka kan jag nog ändå. Det som avskräcker lite är avståndet. Även med en Volvo. Vi får se....
-------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Kom du Torgny
![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
När tänker du ha den sammankomsten Peo?
-------------------- Mercedesåkare
|
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Vi anmäler ett intresse till nämnda sammankomst.
![]() //Sussie |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Vette fn när jag skall ha träffen. Hade tänkt mig till påsk men blivit avråd eftersom det fortfarande är tjäle och blir smackigt på arbetsplatsen. Så den blir nog någon gång i Maj. Men jag är rätt uppbokad just då så vi får se hur det går.
-------------------- Busster
|
Charsten HBV 21 |
![]()
|
Jaha nu är det 1 1/2 vecka till påsk........någon som vill hitta på något här uppe i norr?
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 ![]() |
Tittar man på utsidan verkar snöskottning vara ett lämpligt påhitt....
![]() ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 10th July 2025 - 21:56 |
Designed from: ![]() |