![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Nu har jag startat upp bussen för första gången den här vintern
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 ![]() |
Har du ingen snöskyffel
![]() ![]() ![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Jag skall rega in bussen 1/3 och då får det vara så mycket snö det vill......då skall jag ut och åka, det är ju många fina helger framöver då solen börjar skina.
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Vi har oxå varit ute o provstartat. Det gick bara gott. Inte ens 3 varv innan hon smällde igång. Känns jätte skönt. Jämfört med hur hon var tidigare då det knappt gick att starta fast det var sommar
![]() Så nu sitter vi oxå bara å väntar på att snön ska försvinna. (Vi har ingen snöskyffel) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Sussie o Åke |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 22nd August 2025 - 06:59 |
Designed from: ![]() |