![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Ewa HBV11 |
![]() ![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
-------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Inte f-n får jag den att rulla. Vad är det för format?
hejs/GB |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Ingen aning om formatet, men jag tror du måste klicka två gånger på startpilen och sen vänta en liten stund.
Hoppas det funkar -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
jag bara hör ljudet men inget mer
![]() |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Är det någort sådant här du planerar för XXXs hemsida?
Kanske vore något för vissa personer. ![]() Stå på dig Ewa annars gör någon annan det. Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Kolla in papegojan einstein på samma site - outstanding.
Men Du Ewa man måste klicka en otrolig massa gånger för att få det att rulla! |
Ewa HBV11 |
![]()
|
Ja. jag har märkt det.
Och pÃ¥ vissa mÃ¥ste man aktivera genom att trycka pÃ¥ enter eller spacetangenten. Jag satt fasiken tvÃ¥ timmar i natt och kolla igenom sÃ¥ sjukt roliga filmer pÃ¥ diverse sajter. ![]() ![]() ![]() ![]() Har du hittat den med liemannen i mataffären?? Det var bland det roligaste jag sett nÃ¥n gÃ¥ng. Ska se om jag hittar den igen. (kom inte riktigt ihÃ¥g var jag hittade den) ![]() Här är filmen: Rädd för döden? Det här inlägget har ändrats av Ewa HBV11 13 May 2006, 11:28 -------------------- Att förklara är svÃ¥rt men jag vet ändÃ¥ vad min hjärna tänker... |
*George |
![]()
|
Va ju prexis likadant som hemma i Hemköpsbutiken!
hejs/GB |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th September 2025 - 11:01 |
Designed from: ![]() |