![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
*Tommi |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 191 Registrerad: 24-August 05 Från: Stockholm Medlemsnummer: 54 ![]() |
Jag har fått ett plastfat 200l som jag tänkte hänga under bussens kök till gråvattentank är det någon som har några förslag på upphängning?
Storleken är som ett vanligt 200 l fat fast i plast. -------------------- Skype:callto://shukokai-100
|
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Svårt att säga när man inte sett resten av konstruktionen. Långa vagnsbult genom golvet och sedan järnband runt tunnan kanske kan fungera, beror lite på hur anslutningarna hamnar och om den måste ner en bir från undergolvet. skall se om jag kan rita kanske.
-------------------- Busster
|
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Blir det inte litet avstånd mellan tanken (fatet) och marken?
Skulle det få plats så tänk på vilket plastfat du välger. det fins dom som är av lite mjukare slag och inte tål belastning från sidan (typ liggande) dom är gjorda för att stå upp. Gör man typ magjördlar om dom så kalvar dom ihop som om du klämmer på en pet flaska. Du får nog göra en riktig vagga till fatet så att du fördelar trycket till hela fatets liggande yta. Tommy HBV 1 |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Kikade just på fotot med mina avloppstunnor.
Har inte tänkt på det tidigare, men vilken tur att de precis passar mellan den stora balken och golvet i lastutrymmet. Nån gång när tid finns så ska jag nog isolera här (och på 38 ställen till) så jag kanske kan använda bussen även på vintern. Vad nice ![]() Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 23rd September 2025 - 18:40 |
Designed from: ![]() |