![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
*Tommi |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 191 Registrerad: 24-August 05 Från: Stockholm Medlemsnummer: 54 ![]() |
Är det försent att åka någonstans vecka 44??
Vi tänkte ta med barnen och åka till någon camping med äventyrsbad (innomhus) eller liknande. Någon som har några förslag?? ![]() Våra barn har höstlov vecka 44, vore trevligt att ladda batterierna i höstmörkret. -------------------- Skype:callto://shukokai-100
|
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 ![]() |
Beror väl på hur långt ni vill åka... Örnsköldsvik har ett rätt häftigt äventyrsbad, en heldag där så sover man gott sen
![]() ![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Som Richard säger, här i Ö-vik finns det ett fint äventyrsbad och så chansen att träffa himla trevliga och roliga människor
![]() //Sussie |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
![]() -------------------- Busster
|
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
I Örebro finns väl ett Äventyrsbad. Gustavslund eller vad det heter.
Svindyr camping om jag inte minns fel. Vill man inte åka allt för långt så finns det ju Uppsala och i Södertälje oxå. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
Du har alldeles rätt Ewa. Dem har ett äventyrsbad i Örebro och det var nästan alldeles rätt på namnet. Det heter Gustafsvik. Har aldrig varit på vare sig badet eller campingen så dem kan jag inte uttala mig om. Har däremot bott på IBIS Hotell (f.d GoodMorning Hotel) som ligger mitt emot (bara en stor parkering emellan).
|
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Just det, Gutafsvik heter det.
Vi var på väg att ta in på campingen för 5 år sen. 280 spänn skulle dom ha för en natt ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Ewa vad sägs om campingen i Vassbacken med bad i Göta kanal och dragspelstävling då?
hejs/GB |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th July 2025 - 19:08 |
Designed from: ![]() |