|  Nostalgi, Klasiker, 50-60-70-talsmusik | 
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
|   | 
|  Nostalgi, Klasiker, 50-60-70-talsmusik | 
| RICKARD/ULLRICK HBV74 |  18 Sep 2005, 12:22 
			 | 
|  Gold Member      Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34  |  Mors! Om ni gillar musik som kan fÃ¥ en att bära sig Ã¥t med frun som för 25 Ã¥r sen        pÃ¥ lördakvällen  sÃ¥ gÃ¥ in pÃ¥: www.guld.nu     | 
| Torleif HBV87 |  20 Sep 2005, 14:57 
			 | 
|  Gold Member      Grupp: HBV Medlem Inlägg: 293 Registrerad: 5-September 05 Medlemsnummer: 58  |  Tack för det tipset!     ( Jag har musiken frÃ¥n den stationen som bakgrundsmusik just nu ) De har tydligen ocksÃ¥ en kväll med dansmusik och det är ju min bransch. I och för sig lyssnar jag inte sÃ¥ mycket pÃ¥ just den musiktypen, för det finns rätt mÃ¥nga lÃ¥tar som inte är sÃ¥ mycket att lyssna pÃ¥.  De funkar bara om man dansar samtidigt. Men ibland behöver man hitta nya lÃ¥tar att ta in pÃ¥ repertoaren. ApropÃ¥ dansmusik sÃ¥ har jag fÃ¥tt en liten idé och det är att övertala grabbarna i bandet att ställa upp och spela en kväll i samband en träff här uppe nÃ¥gonstans.   Det skulle i sÃ¥ fall bli nÃ¥gon gÃ¥ng nästa sommar. SÃ¥ jag kastar härmed ut en liten förfrÃ¥gan om vilka som kan tänkas vara intresserade av komma pÃ¥ en sÃ¥dan träff. Tyvärr har jag ingen exempelmusik att lägga ut, men det finns nÃ¥gra bilder pÃ¥ oss. GÃ¥ in pÃ¥ www.motorveckan.se Leta reda pÃ¥ dels Musik & Rock´n roll pÃ¥ stan och dels Galleri 2005 Torsdag 28/7. Torleif | 
| Svea HBV77 |  21 Sep 2005, 14:36 
			 | 
|  Gold Member      Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43  |  Självklart e man pÃ¥ hugget. Varför inte förlägga Ã¥rsmötet här uppe? Vore ju halligalli med lite underhÃ¥llning pÃ¥ kvällskvisten. Jag känner oxÃ¥ nÃ¥gra som har en liten repertoar, kanske gÃ¥r det att kombinera... Vi fÃ¥r fundera pÃ¥ saken. Och sÃ¥ är det, radio guld e GULD   //Sussie | 
|   | 
| Lo-Fi version | Tid: 31st October 2025 - 08:05 | 
| Designed from:  |