![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
med det klassiska röd/svart stripiga tyget som fanns i Hägglundarna.
-------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Ingen som har några dynor/ryggstöd i rätt färg liggandes???
![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Peeter HBV63 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 174 Registrerad: 3-December 04 Från: Märsta Medlemsnummer: 13 ![]() |
Jag har säten liggandes som är från mitten 70-tal med fällbart ryggstöd och högt ryggstöd.
Försökte lägga upp bilderna direkt..men jag misslyckades med detta, så det får bli länkar istället.... https://dl.dropbox.com/u/103396264/IMG_0008.JPG https://dl.dropbox.com/u/103396264/IMG_0010.JPG // Peeter -------------------- Tidigare misslyckanden är vägvisare till kommande framgångar.
|
![]()
|
Jag ska kolla om tyget stämmer mot våra och sen återkommer jag till dej.
MVH ![]() Lars -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Peeter HBV63 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 174 Registrerad: 3-December 04 Från: Märsta Medlemsnummer: 13 ![]() |
Jag ska kolla om tyget stämmer mot våra och sen återkommer jag till dej. MVH ![]() Lars Gör så ... ![]() // Peeter Hbv 63:an -------------------- Tidigare misslyckanden är vägvisare till kommande framgångar.
|
![]()
|
Har fått nu tag på tyg av "rätt sort" och renoverar befintligt säte
![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]()
|
Och så fick man sej läxan att inte ropa hej förrns man har torrt på fötterna
![]() Behöver mer tyg av den efterlysta sorten. Här är det rätt röd nyans ![]() Här är tyget med mått men det blev fel färg på bilden. ![]() Har någon tyg? Har någon tips om var man kan köpa? Har någon tips om var man kan få tillverkat? HJÄLP! ![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 3rd May 2025 - 15:53 |
Designed from: ![]() |