![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Här kan ni kolla hur gammal kroppen är jämfört med Prästbetyget
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.hurgammalardu.se |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Svarade du riktigt ärligt nu C-A
![]() Din Verkliga Ålder är 56.1 fick jag till svar. Så, så illa är det med mig tydligen ![]() Ja ja, det ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Dan HBV60 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Hei!
Her er vi klare for ålderspension. Har tydligvis ikke mange dagene kvar... Håper vi får treffe flest mulig av dere på Tall ships til helgen, mens det ennå er tid... ![]() Mvh. Monica & Dan |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Min ålder blev 61,2.......VA FAAN!!!
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Å jag kan konstatera att jag var 1,9 år yngre än prästbetyget
![]() |
HÃ¥kan HBV12 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
George, var du riktigt ärlig med cigaretterna då?
![]() |
Frank HBV61 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
![]() ![]() Men jag tar det hela med en rätt så stor nypa salt --- hur f..n kan min ålder förändras om jag använder en bil utan airbag??? ![]() ![]() Men roligt är det att se hur man blir äldre och äldre med varje sida man arbetar sig igenom.... med ärliga (???) svar..... ![]() Ha en trevlig helg, alla bussvänner!! -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Jag var ärlig rakt igenom - dessutom vet jag mina exakta kloesterolvärden från årlig läkarundersökning - så gissa om jag var förvånad
![]() Det var en diger moralskrivning man fick i slutänden. hejs/GB |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Ja det var det som felade säkert.
Jag hittade bara på några lämpliga(?) siffror där man skulle fylla i värdena. Hm! Jag e ju ingen doktor så det kanske blev lite fel ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Kalender 57,4 år "Verklig ålder" enligt testet 49,8 år
![]() Há Dé gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Frank HBV61 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Nämen Torgny - skryta inte för mycket
![]() Du blev ju bara yngre pga du har bil med airbag ![]() Tack för besöket och en trevlig kväll... och tack, ja, det går bra nu, inga fler 'stomach attacks'. hadebra Reservskåningen 'TJZ004' -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Inget skryt, ingen airbag, men ett sunt leverne ger detta resultat.
![]() ![]() Tack själv för trevlig semestertripp och återbesök. Há Dé Gôtt Frank. Solveig & Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Krilla HBV64 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 62 Registrerad: 13-August 05 Från: Björneborg Medlemsnummer: 52 ![]() |
Jag blev yngre än vad jag är, lever jag verkligen så sunt hmmmm
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 7th July 2025 - 22:33 |
Designed from: ![]() |