![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Benny HBV 249 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 105 Registrerad: 25-September 11 Från: Borensberg Medlemsnummer: 2133 ![]() |
NÃ¥gon som har tips?
-------------------- |
Jan HBV 283 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 213 Registrerad: 4-December 10 Från: Trosa Medlemsnummer: 1614 ![]() |
|
Jan-Ola HBV 266 |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 4 Registrerad: 21-August 12 Från: Ulvsby, Karlstad Medlemsnummer: 2273 ![]() |
Rackstad bildemontering i Arvika annonserade på Blocket för en tid sedan om säten med inbyggda 3-punktsbälten. Det var för ett par månader sedan så de kanske inte är kvar men du kan ju alltid kolla med dom.
|
*Conny |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 122 Registrerad: 10-September 12 Medlemsnummer: 2286 ![]() |
Borde gå att använda från nån minibuss som har två passagerarsäte där fram. Vill du ha tresitts så finns det en hel del på blocket från bla Ford transit.
-------------------- Alpus 260 SR byggd på Volvo B10m -85.
|
*Jaska |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 34 Registrerad: 28-July 13 Medlemsnummer: 3548 ![]() |
Karlskrona Bilcenter AB har ett gäng, precis sådana säten.
Kommer från en Scania årsmodell -08:a Jag fick hem mina tre par säten som jag beställt på tre dagar till Gällivare. Däremot så stod det i fakturan att han vill ha betalt för sex(!!!) säten. Sätena är jättefina, men jag ska påpeka felaktigheten i fakturabeloppet och lovar återkomma med hans svar, innan jag kan rekommendera handlaren ifråga. -------------------- Luleå. Det är hit man kommer när man kommer hem. Där gäddan slår i vassen.
Där klara bäckar porlar, och midnattssolen strålar ger liv. Där djupa skogars sus bara ibland överröstas av djurens lockrop. Där fåglarna kvittrar, och midsommarjäntorna fnittrar. Det är Lule... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 14th May 2025 - 17:06 |
Designed from: ![]() |