![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Benny HBV 249 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 105 Registrerad: 25-September 11 Från: Borensberg Medlemsnummer: 2133 ![]() |
Är det någon som vill ha en luftburen dieselvärmare som suttit i en gammal buss?
Vid intresse kan jag kolla effekt m.m. Den sitter nu monterad på en träplatta och gick att provköra för några år sedan men jag har inte försökt nu. Den är komplett med manöverpanel och instruktionsbok. Finns i Borensberg (mellan Motala och Linköping) -------------------- |
Jan HBV 283 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 213 Registrerad: 4-December 10 Från: Trosa Medlemsnummer: 1614 ![]() |
Är det någon som vill ha en luftburen dieselvärmare som suttit i en gammal buss? Vid intresse kan jag kolla effekt m.m. Den sitter nu monterad på en träplatta och gick att provköra för några år sedan men jag har inte försökt nu. Den är komplett med manöverpanel och instruktionsbok. Finns i Borensberg (mellan Motala och Linköping) Kanske det. Har du bild? undrar lite hur den ser ut |
Benny HBV 249 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 105 Registrerad: 25-September 11 Från: Borensberg Medlemsnummer: 2133 ![]() |
Är det någon som vill ha en luftburen dieselvärmare som suttit i en gammal buss? Vid intresse kan jag kolla effekt m.m. Den sitter nu monterad på en träplatta och gick att provköra för några år sedan men jag har inte försökt nu. Den är komplett med manöverpanel och instruktionsbok. Finns i Borensberg (mellan Motala och Linköping) Kanske det. Har du bild? undrar lite hur den ser ut -------------------- |
Benny HBV 249 |
![]()
|
Bortlovad till Tom HBV 168
-------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th May 2025 - 00:42 |
Designed from: ![]() |