![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Hasse HBV 253 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 520 Registrerad: 9-February 12 Medlemsnummer: 2207 ![]() |
Säljer nu min fina Klafreström no 803
Körd ca 5 månader, innan dess var den helt ny. Det ingår ett litet stativ, gnistgaller, en hink med eldfast lera + en liten kurs om spiseldandets fröjder om behov finnes. D: 440 H: 250 B: 500 Stos: 125 vedlängd: 280 3.600.- ![]() |
Hasse HBV 253 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 520 Registrerad: 9-February 12 Medlemsnummer: 2207 ![]() |
Har med mig spisen till årsmötet.
Har ju inte så många ställen att göra av den på förutom i bussen och där står den bara och tar utrymme. Alltså ett gyllene tillfälle för dig som är det minsta intresserad att pruta och tjafsa om priset ![]() ![]() Gör gärna ett byte mot solpanel eller som alltid några hektar skogsmark, gärna i värmland ![]() ![]() |
Hasse HBV 253 |
![]()
|
Spisen såld :-)
|
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Grattis!
![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
Hasse HBV 253 |
![]()
|
Tack :-)
Skönt att frigöra lite Space. Tjo! |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th May 2025 - 23:29 |
Designed from: ![]() |