![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Ni vet väll att det är kalas på gång i Örnsköldsvik nu till helgen.
Anneli Bjärvner- Svensson HBV 2 blir en mogen kvinna denna helg 04-11-26. Har ni inget för er så anmäl erat intresse. Peo har ju fixat till en lada så där kan man slå klackarna i taket, Det fins ingen värme där utan den får man hålla sig med innifrån. Det blir en Stockeld på gården och säkert något att stoppa i magen och strupen. Det är synd att det är så långt från Karlstad och att vi har så dåligt med isolering i bussen anars vete f-n om vi inte hade dragit dit. Men ni Norrlänningar är ju vana snö och kyla, PEO HBV 2 hälsar alla HBV- are Välkomna. Ni kan anmäla erat intresse eller era hyllningar till jubilaren här på denna länk. ![]() ![]() ![]() |
Ewa HBV11 |
![]() ![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Tyvärr kan jag inte åka upp och fira Anneli.
![]() Skickar en stor bukett ![]() ![]() Troligtvis vill ni inte höra hela...krax krax Men blåsa i flärpa är jag en hejare på ![]() ![]() ![]() Hade gärna velat sett logen som verkar vara så fin. Gör inget att det är kallt för då kan man ![]() ![]() ![]() ![]() STORT GRATTIS och jag hoppas du får en trevlig födelsedag ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 31st July 2025 - 19:51 |
Designed from: ![]() |