![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
Hittade en sida ute i cyberrymden en da'
![]() som kan få en att bli lite lagom gla' ![]() Där finns allt och lite till att dra på smilbanden åt ![]() det mesta handlar om fordon gjorda av plåt Hej Bilist |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
Ni får skriva in adressen manuellt då jag missade hur man gör för att länka en adress, hoppas att det inte gör nåt
//Lena |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Du klickar på knappen http:// skriver in adressen tryck ok, skriv sidans namn eller vad du nu vill det ska stå, tryck ok och vips så är det en länk
-------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
LenaHBV72 |
![]()
|
Det lät ju enkelt ska se om det funkar i min skalle bara
![]() Ewa Du ska ha STORT TACK för hjälpen. Är lite av en novis på det här med datorer. //Lena |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 8th July 2025 - 16:37 |
Designed from: ![]() |