![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Kul Carl - Albin. Börjar träningen på måndag inför sommaren
![]() Há Dé Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
LenaHBV72 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 127 Registrerad: 26-March 05 Medlemsnummer: 33 ![]() |
Hmmmmmm den frågan skulle jag också vilja ha ett svar på.....
![]() |
HÃ¥kan HBV12 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Det är aldrig försent!
![]() ![]() |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Jag behöver inte de övningarna just nu har ju en
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
En sida att inspireras av är kanske denna www.johnstonefitness.com
Gå in på Pictures och titta på bilderna som är fotade varje vecka. Redan efter drygt en månad är ju magen borta. Kanske inte är försent att börja. ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
HÃ¥kan HBV68 |
![]() ![]()
|
Oregistrerad ![]() |
rund är också en form
![]() |
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
Enig Håkan.Jo rundere,jo mer å være glad i
![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
VA!
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Håller med dig . Men jag har god korkkvalitet så jag flyter mot strömmen
![]() |
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
Peo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Akurat! Det är helt sant!
![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 8th July 2025 - 23:28 |
Designed from: ![]() |