![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Det här är det ultimata bygget alltså!!
-------------------- Busster
|
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Och uppfälld!hemsidan heter; http//:www1.ttcn.ne.jp/~gyo/index.htm den är på japanska så lite svårläst. men det går!!
-------------------- Busster
|
*Tommi |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 191 Registrerad: 24-August 05 Från: Stockholm Medlemsnummer: 54 ![]() |
Finns den med snödäck tro??
![]() -------------------- Skype:callto://shukokai-100
|
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
|
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Hmm - om man börjar bygga något liknande på den bas jag har, min B9M. Då kanske den till slut blir lika hög som Ewas buss eller t o m som Donald & Monicas. Men hopfälld så klarar man alléer och låga broar.
Men såg ni vad smal den var? Pensionsprojekt kanske? hejs/GB |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
har frågat en japan som jag känner om hon kunde översätta vad som stod har inte fått något svar ännu
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Tack Sussie.
Mycket informativ site... -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Göran HBV 222 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 158 Registrerad: 18-March 10 Medlemsnummer: 1191 ![]() |
har frågat en japan som jag känner om hon kunde översätta vad som stod har inte fått något svar ännu De har en engelsk version av siten också, det blir 'lite' lättare då... Ett riktigt imponerande bygge måste jag säga! |
Sonja HBV 133 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 298 Registrerad: 19-March 07 Medlemsnummer: 318 ![]() |
öppnar man det i googles crom kan man få en översättning till svenska, det blev en rolig läsning.
-------------------- Ha en dag som ni vill ha den .
Sonja + Kajsa + Gussi HBV 133 |
Bertil HBV30 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 ![]() |
Hej!
Ni som inte har Google Chrome kan läsa översatta sidan här. http://ragnarson.net/skoj/camper.htm Alla kommer nog att få sig ett gott skratt över dom "annorlunda formuleringar" som finns på sidan. mvh Bertil ![]() |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Och ni som inte vill byta från er nuvarande (och förmodligen väl inkörda) internetbrowser kan enkalt själva översätta webbsidor (och text) via Googles översättningstjänst: http://www.google.se/language_tools?hl=sv
Blir lite roliga översättningar ibland, men man brukar fatta innebörden ![]() -------------------- |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 1st May 2025 - 00:26 |
Designed from: ![]() |