![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Vet ni vad.
Jag tycker det är väldigt dåligt med träffar utlyst i år. Är det inga som längre orkar arrangera? Vet ju att CCW kommer så småning om, men alla andra som brukar vara då? Vad har hänt? //Sussie |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Men tänka sig att det inte ens är någon som svarar på min tråd. Är alla upptagna med sitt? man får väl fixa sig en egen träff då
![]() Fast det får bli i augusti när vi kommer hem igen. Ska bli så skönt att fara iväg och vara borta över en månad. Känns lite lyxigt faktiskt. Det var 100 år sen vi var lediga så här länge i sträck. Annars så har vi haft någon vecka här o där och inte sammanhängande ledigt som nu. Vi ska njuta hela tiden, förhoppningsvis. //Sussie |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
I månadsbrevet som kom ut idag står ju en del träffar...
Vi skall i alla fall till Orrefors i midsommar och till CCW v.31. Sedan får vi se hur det blir efter semestern. Under semesterveckorna hade vi även tänkt göra ett obligatoriskt besök på Öland o kanske vi stannar till i Karlskrona också... Vi får se vad vi hinner med i sommar - men ut, det skall vi ![]() -------------------- |
Svea HBV77 |
![]()
|
Det är härligt att fler ska ut och åka.
Vi kommer inte att besöka CCW i år för då är vi i norrland, tänkte avsluta vår semester med att besöka Urkult första helgen i augusti. För er som inte vet vad det är kolla hemsidan www.urkult.se . Det är en familjefestival med underbar atmosfär och det finns något för alla åldrar att göra. Därefter åker vi söderut igen mot Enköping. Men vi har hela veckan efter ledigt också, det kan ju behövas fixas lite hemma med. Lite konstigt att inte fler träffar är inlagda på hemsidan? Det finns nog en del som inte är medlemmar som kollar in hemsidan och dessa når vi inte ut till när det bara finns med i Signalen. Lite trist. Men vi får väl se om det blir någon spontanträff här under sommaren i alla fall ![]() //Sussie |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Var som sagt på CCW i Rättvik i år och nu i helgen träffades vi några stycken på kräftträffen på Ivö.
Jag frågar mig dock var alla människor tog vägen på Ivö-träffen... Vill hur som helst tacka för en trevlig liten träff på Ivö! Enormt fin plats precis (7 meter kanske) invid Ivösjön, jag kunde lätt stannat hela veckan. Fint väder hade vi oxå!!! -------------------- |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
![]() hoppas vi blir fler nästa gång de sker ![]() men så gott väder o sjö plats inte dumt alls ha de gott alla ![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 8th July 2025 - 23:46 |
Designed from: ![]() |