![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Vi skall köpa en gasolgrill som vi kan ha med, har ni gasolgrill?
Vill ha tips på bra gasolgrillar. Charsten 21 -------------------- Mercedesåkare
|
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Nä, redig grill skall det vara tycker jag - men smaken är ju som baken...
Jag tycker det blir godare smak när det man grillar droppar ner och ryker på maten. Dessutom ger ju själva träröken en viss smak. Dessutom är det ju kul att elda - det verkar vara en sån där manlig böjelse vi har. Det kanske hänger kvar sedan vi var grottmännisor och kom hemsläpande med mammutarna ![]() Men sedan är det ju ENORMT bekvämt med gasolgrill - det skulle i så fall vara den enda anledningen för min del, en ren bekvämlighetsfråga, fast då går det ju lika bra med en elgrill ![]() Men det är bara vad jag tycker... Tyvärr besvarade ju inte detta din fråga, men det finns säkert andra som passerat grottstadiet jag befinner mig i och kommit in i det bekväma 2000-talet och därmed har gasolgrillar som de kan dela med sig av sina erfarenheter av ![]() -------------------- |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Hej Tom!
Ja du är nog som jag, gillar att elda och bränna men kolgrillar har jag flera st. av.....har ju sett flera som har väldigt fina och behändliga gasolgrillar med sig och nu vill vi ha en sådan oxå. //21 -------------------- Mercedesåkare
|
JohnyoAnnSofie HBV120 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 383 Registrerad: 2-October 06 Medlemsnummer: 108 ![]() |
Men Charsten nu när du inte kan ryka med 2010:an så måste du väl åtminståndes ha en kolgrill som ryker
Bifogade bild(er) ![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
Jamen jag tar väl med mig Abu-röken då......så kan vi ju få rökta räkor oxå
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 12th May 2025 - 00:52 |
Designed from: ![]() |