![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
TomasHBV85 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 168 Registrerad: 30-August 05 Medlemsnummer: 57 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Det skulle varit roligt att kunna hänga på. Men arbetet och firman har andra ideer. Jag ska åka till Canada och jobba lite AC på tåglok nu till kommande helg och en vecka frammåt.
Är det inte där borta som dom är helgalna när det gäller Halloween.? Jag skall försöka att ta lite kort och skicka över. Skall även kolla lite på Amerekanska och Canadensiska bussar. Men jag tror inte att det blir några innköp. Frakten till Sverige är nog dyr. Tommy HBV 1 |
TomasHBV85 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 168 Registrerad: 30-August 05 Medlemsnummer: 57 ![]() |
ÄR inte alls avundsjuk! vill också åka till andra sidan men inte jobba just nu så är ekonomin dålig så det får bli en tur med bussen istället.. är det inte kallt där
![]() ![]() |
TomasHBV85 |
![]()
|
![]() ha en trevlig halloween helg ![]() ![]() mvh tomas och kristina hbv85 och lasse och anna hbv160 |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Det hade ju varit kul att åka dit men här ska det jobbas sent på fredag. På lördag åker vi till Örebro på Veteran o Kuriosa marknad över dagen. På kvällen blir det tacos och karaoke afton. Så vi ska försöka roa oss ändå. Hoppas ni får det trevligt.
//Sussie |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th July 2025 - 04:17 |
Designed from: ![]() |