![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Den här helgen, 11-13 juli, träffas vi några bussar för en högst Oplanerad träff. Är det några fler i närheten så är ni välkomna. Tror inte det ska vara några problem med platser, lät i alla fall inte så när jag ringde och hörde mig för.
Väl mött ![]() //Sussie |
Kurre o Tina HBV 166 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 328 Registrerad: 10-January 08 Från: kolstavägen 31 märsta 19591 Medlemsnummer: 527 ![]() |
va kul
![]() Jag kömmer på lördag å hällsar på er då Kurre |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Vi är fem bussar som njuter av det fina vädret idag. igår var det lite sämre med regn skurar
|
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Tack för trevligt sällskap i helgen ni alla som var där.
Lördagen bjöd på ett underbart skönt väder och gemensam sill lunch med nubbe gjorde inte saken sämre ![]() Tydligen skapade vi en del uppståndelse när vi brakade in på campingen bland alla små husvagnar ![]() Kvällens grillning var även den en höjdpunkt, mums. Ha det riktigt skönt och så hoppas jag vi snart ses. //Sussie o Åke |
Kurre o Tina HBV 166 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 328 Registrerad: 10-January 08 Från: kolstavägen 31 märsta 19591 Medlemsnummer: 527 ![]() |
Hej alla
Ja de va verkligen kul å vara med er på en träff tack alla för en trevlig samankommst hoppas de blir många flera ![]() Kurre |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th July 2025 - 16:00 |
Designed from: ![]() |