![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Anders HBV 162 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 73 Registrerad: 19-November 07 Från: Öland Medlemsnummer: 505 ![]() |
Hej, har reserverat en panel själv i dag.
Denna kille jobbar på fabr. i Arvika , där dessa paneler går till export ,mestadels Tyskland. http://www.blocket.se/vi/16026466.htm?ca=18_s Mvh Anders HBV 162 |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Dom verkar gå åt fort för annonsen är borta.....nu kanske detta är seriöst men se upp för skojare, skicka inga pengar i förskott.
![]() //21 Annonsen tillbaks igen.... ![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Anders HBV 162 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 73 Registrerad: 19-November 07 Från: Öland Medlemsnummer: 505 ![]() |
Nu är annonsen aktiv igen , han hade gjort ngt. fel i annonsen
som att ge info om en länk eller länkat vidare till info om regulatorer. Vilket man tydligen inte får göra. Så nu ligger den här igen , jag själv skall få info i morgon vad det skulle kosta att få den hemkörd och vad postförskott kommer att kosta. Mvh Anders HBV162 http://www.blocket.se/vi/16026466.htm?ca=18_s I denna stund fanns det 4 st. kvar Hittade ännu en kille som säkert jobbar på samma ställe http://www.blocket.se/vi/15987564.htm?ca=18_s |
Anders HBV 162 |
![]()
|
I dag är solpanelen postad och kommer med bussgods i veckan eller
senast efter helgen. Jag väntar med spänning , och lämnar rapport senare efter förmodad lev. Mvh Anders/HBV162 ![]() |
*Roland |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Väntar med spänning!
![]() Den var kul den ![]() ![]() -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
Anders HBV 162 |
![]()
|
Kommer snart med ett laddat svar
![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Här strömmar svaren in.
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Anders HBV 162 |
![]()
|
Solpanelen kom i fredags till bussgodsterminalen , men hann
inte hämta ut den då. Får hålla mig till imorgon efter jobbet. ![]() ![]() |
*Roland |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Watt bra! Du göra volt av glädje!
![]() -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
Anders HBV 162 |
![]()
|
Nu jävlar i min låda är den testad,kanoon!!
Fungerar helt enligt beskrivning , hel och fin ,inga skavanker. Nu på eftermiddagen så uppmätte jag 28volt, har tyvärr ingen möjlighet att mäta Ampere nu. POÄNG :Ger 5 ![]() Nu skall jag bara ha tag på en lämplig regulator// |
Anders HBV 162 |
![]()
|
Nu uppmätt 7.78 Amper ,så nu är man laddad
![]() |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
de e ju lysande....
![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 7th July 2025 - 00:50 |
Designed from: ![]() |